tel. 22 378 45 38 kontakt@marszalkowska80.pl

WIRTUALNE BIURO - Marszałkowska 78/80 - Warszawa - Śródmieście

Zdjęcie przedstawia widok na miasto Warszawę - jej centrum. Jest to dzielnica Śródmieście.

Jak działa wirtualne biuro?

k

1. Podpisujemy umowę najmu

(części powierzchni użytkowej).

2. Na jej podstawie rejestrujesz pod naszym adresem siedzibę swojej firmy.

 

3. W ramach umowy otrzymujesz do dyspozycji skrytkę adresową.

Będziemy odbierać Twoje listy i paczki, na bieżąco otrzymasz powiadomienia i zdecydujesz, co się z nimi stanie – czy będą skanowane, odsyłane, przechowywane do odbioru.

 

4. Od teraz możesz się posługiwać nowym adresem

„Nazwa Firmy”

Marszałkowska 78/80

00-517 Warszawa

 

Wirtualne Biuro Marszałkowska 78/80
00-517 Warszawa – Centrum

Wirtualne Biuro to usługa, która pozwala zarejestrować siedzibę firmy bez wynajmowania pomieszczeń biurowych lub konieczności używania do tych celów adresu zamieszkania.

Masz pytania? Zadzwoń:
+48 22 378 45 38

realny adres twojej firmy

Marszałkowska 78/80
00-517 Warszawa

Świetny adres, prawda? Może być Twój.

 

Jeżeli prowadzisz lub rozpoczynasz działalność gospodarczą, potrzebujesz adresu rejestrowego dla firmy.

To pod nim firma będzie występować w publicznych rejestrach (stąd adres zamieszkania nie jest nalepszym pomysłem), będziesz się nim posługiwać w kontaktach z kontrahentami i instytucjami, będzie też widnieć na wizytówce, pieczątce, w stopce mailowej i na stronie WWW.

Tych kilka zastosowań wirtualnego biura możesz przekuć w swój atut i przewagę nad konkurencją.

Dowiedz się więcej

Jak działa wirtualne biuro?

Współpraca z wirtualnym biurem rozpoczyna się od podpisania umowy na najem części użytkowej. W ten sposób można nabyć prawo do zarejestrowania siedziby firmy pod adresem wirtualnego biura.

Marszałkowska 80 w zależności od preferencji klienta umożliwia comiesięczną płatność w kwocie 150 zł netto lub korzystną roczną opłatę w wysokości 1500 zł netto.

Co więcej, podatnicy CIT mogą fakturę za usługi wirtualnego biura wrzucić w koszty prowadzenia działalności i odliczyć od podatku. To korzystne rozwiązanie, dla osób chcących cieszyć się prestiżowym adresem i elastycznymi warunkami współpracy.

 

Wirtualne biuro – co to znaczy?

Wirtualne biuro w zasadzie udostępnia swoją lokalizację pod najem części przestrzeni dla wielu podmiotów. W zależności od tego, jaka jest oferta, usługi wirtualnego biura mogą zawierać:

  • odbiór korespondencji i przesyłek,
  • przesyłanie do klienta powiadomień o nadchodzącej poczcie,
  • skanowanie i przesyłanie treści listów na wyznaczony adres e-mail,
  • udostępnianie pomieszczeń do prowadzenia zebrań czy spotkań,
  • przesyłanie korespondencji na wyznaczony przez klienta adres,
  • udostępnianie sprzętu elektronicznego i sieci Wi-Fi.

 

Rejestracja spółki na wirtualnym adresie

Wiele osób zastanawia się, czy jest możliwe zarejestrowanie spółki na wirtualnym adresie.

Źródłem wątpliwości mogą być odmowy nadania NIP-u czy rejestracji do VAT spółek korzystających z wirtualnego biura.

W polskim prawie nie ma żadnego zapisu, jakoby zarejestrowanie firmy na takim adresie było podstawą do negatywnej decyzji dotyczącej wpisu do rejestru.

 

Jak wybrać wirtualne biuro dla spółki?

Przy rejestracji siedziby spółki Urząd Skarbowy może wziąć pod uwagę możliwość zarządzania firmą i podejmowania decyzji dotyczących biznesu. W związku z tym warto nawiązać współpracę z wirtualnym biurem, które:

  • ma salę konferencyjną
  • umożliwia korzystanie ze sprzętu elektronicznego oraz sieci internetowej

 

Wirtualne biuro – korzyści dla firmy

Korzystanie z usług wirtualnego biura pozwala nie tylko na rzetelną obsługę korespondencji, ale także na dostęp do sali konferencyjnej i sprzętu biurowego.

Adres w centrum Warszawy i możliwość przeprowadzania spotkań z klientami to duży atut, zwłaszcza dla firm świadczących usługi doradcze czy prawnicze.

 

Adres do rejestracji firmy

Osoby, które zamierzają rozpocząć jednoosobową działalność gospodarczą, mają do wyboru rejestrację firmy na swoim prywatnym adresie lub wynajem lokalu.

Nie każdy samozatrudniony chce, aby jego dane dotyczące zamieszkania były publicznie dostępne.

W czym możemy pomóc?

Pracujesz w domu i lubisz święty spokój, a może często podróżujesz i chcesz zdjąć z siebie obowiązki związane z korespondencją i przesyłkami kurierskimi – zostaw to nam.

Na bieżąco będziemy Cię informować o wpływających do skrytki listach i paczkach, zdecydujesz czy chcesz otrzymywać skany, czy wolisz, żeby odesłać je listem, kurierem, albo odbierzesz wszystko osobiście w dogodnym terminie.

twoja wygoda to nasza praca

Potrzebujesz miejsca na spotkanie, musisz przekazać kontrahentowi dokumenty w centrum Warszawy lub umożliwić klientowi odbiór osobisty produktu? Po to też jesteśmy.

Wydruki, kopiowanie, skanowanie, dostęp do komputera lub Wi-Fi także są do Twojej dyspozycji. Rotunda, Dworzec Centralny, Pałac Kultury, Pl. Konstytucji, Pl. Trzech Krzyży, Novotel i Marriott są w zasięgu kilkuminutowego spaceru.

W jakim duchu działamy?

Unikamy niedopowiedzeń i komplikacji
– nasza oferta jest prosta, bez kruczków, gwiazdek i szerokiej gamy dopłat. Budujemy relacje oparte na zaufaniu.

Wierzymy, że trwałe związki opierają się na dobrowolności
– stąd umowa ma miesięczny okres wypowiedzenia.

Najwierniejsi klienci są z nami od 2007 r.
– prawdopodobnie da się z nami wytrzymać.

Co zawiera pakiet?

Adres do rejestracji siedziby firmy

h

Obsługa korespondencji (listy zwykłe, polecone, awiza, paczki)

p

Powiadomienia o wpływających przesyłkach

Skanowanie i przesyłanie korespondencji drogą mailową

Cotygodniowe odsyłanie zwykłym listem

Dostęp do salki konferencyjnej

Dostęp do urządzeń biurowych i Wi-Fi

Życzliwe i elastyczne podejście do potrzeb klienta

Cennik wirtualnego biura

[PROMOCJA]

Umowę podpiszemy w 15 min.

Również zdalnie.

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

1. Jaki adres będzie mieć moja firma?

Marszałkowska 78/80, 00-517 Warszawa

2. Czy w adresie powinien być widoczny jakiś dopisek, typu skr.adr. lub lok.?

Nie. Oznaczenie skrytki to nasza wewnętrzna sprawa.

3. Czy urzędy nie mają problemu z wirtualnym charakterem adresu?

Nie – miały 10 lat temu, kiedy nie rozumiały usługi. Dzisiaj formuła wirtualnego biura występuje w materiałach administracji rządowej dotyczących rejestrowania siedziby firmy.

4. Jakie dokumenty są potrzebne do zawarcia umowy?

Jeśli firma już istnieje – wpis do rejestru przedsiębiorców i uwierzytelnienie osoby reprezentującej podmiot (dokument tożsamości lub przelew).

Jeśli nie, akt notarialny (spółki kapitałowe), lub dowód tożsamości (ew. przelew) dla celów zawarcia umowy z osobą fizyczną.

5. Ile korespondencji mogę dostawać? Co, jeśli nie będzie się mieścić w skrytce?

Nie martw się, co się nie zmieści w skrytce przechowamy w wyznaczonym miejscu.

Jeżeli działalność ma być związana z korespondencją masową, lepiej wcześniej pogadajmy.

6. Czy na adres wirtualnego biura mogę zamawiać też większe paczki?

Pewnie, że tak. Będziemy Cię tylko prosić o w miarę szybki odbiór lub przekierowanie pod wskazany adres.

7. Pod jakie urzędy podlegamy?
  • Urząd Dzielnicy Śródmieści M. St. Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa
  • Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa Śródmieście, ul. Lindleya 14, 02-013 Warszawa
  • ZUS I Oddział w Warszawie, ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa
  • Sąd Rejonowy dla M St. Warszawy, XII Wydz. Gospodarczy KRS, ul. Czerniakowska 100, 00-454 Warszawa

MASZ PYTANIA?
NAPISZ DO NAS!